ACT 2 Unstereotype
Unilever
Hoe helpen we één van de grootste organisaties ter wereld, met het meest krachtige merkenportfolio om een baken voor diversiteit & inclusie te worden in Nederland? Dat is waar we dagelijks met Unilever aan werken.
Klant
Unilever - Act2Unstereotype
Jaar
2021-2023
Programma's
Inclusive Culture, Inclusive Consumer Brands
ACT2Unstereotype omvat Unilever’s inspanningen om via hun merkenportfolio maatschappelijke impact te maken en zo te streven naar een meer inclusieve samenleving en natuurlijk krachtigere merken. Als prefered supplier ondersteunt CNNCT hierin.
Sinds 2021 hebben we een reeks initiatieven opgezet en uitgevoerd om het bewustzijn binnen de teams te vergroten, een breder perspectief te bieden en actie te stimuleren.
Om bewustzijn te creëren, organiseerde CNNCT het Act2Unstereotype marketing event voor alle Benelux-marketeers. Dit was een dag volledig gewijd aan diversiteit & inclusie met een inspirerend en soms confronterend programma. Het event werd door de deelnemers gemiddeld beoordeeld met een 9,4! Check hier de korte aftermovie.
Om ervoor te zorgen dat de wereldwijde strategie naadloos aansluit op de lokale context, organiseren we strategische workshops met merkenteams. Daarnaast ondersteunen we met onderzoek vanuit diverse groepen voor een breder perspectief. We doen regelmatig reviews op tv-commercials en scripts en voorzien de organisatie van een constante stroom van inspiratie op het gebied van diversiteit & inclusie.