Over ons
Wij geloven dat inclusie essentieel is voor organisaties en merken die relevant willen blijven
Én dat organisaties en merken voor verandering kunnen zorgen
Want zakelijk succes gaat tegenwoordig hand in hand met het maken van sociaal maatschappelijke impact. Het is dus zakelijk slim, maar tegelijk ook de enige juiste route om als organisatie of merk relevant te blijven. En daar helpen we bij. Totdat we onszelf overbodig hebben gemaakt. Dat is het streven.
In een samenleving waar veel van ons tegenover elkaar staan, extreme meningen voeren en rechtlijnige denkbeelden delen, geloven wij dat de meeste mensen juist willen veranderen en in de juiste richting willen bewegen. Alleen zonder duwen en trekken, maar door met elkaar mee te bewegen.
Connecting
Wij staan voor verbinding. We kiezen geen kant, maar proberen altijd de brug te slaan. We smeden verbindingen om ons heen, intern bij onze klanten, tussen klanten en talent en tussen klanten en nieuwe doelgroepen.
Creative
We zoeken constant naar nieuwe manieren om mensen te verbinden, om onze programma's beter in te richten en de boodschap nog beter te laten aankomen. Alleen zo kunnen we steeds meer impact maken.
Concrete
Het gesprek voeren met elkaar is belangrijk voor meer bewustwording, maar CNNCT gaat altijd een stap verder en helpt organisaties met het doorvoeren van echte verandering.
De oprichters van CNNCT zijn Jasper Kersten en Winnie Roseval.
Jasper, opgegroeid in het cultureel diverse Rotterdam-West leerde zich als witte jongen aanpassen aan de wereld om hem heen. Hetzelfde geldt voor Winnie, die als meisje van kleur juist opgroeide in witte omgevingen. De perfecte personen om bruggen te bouwen.
Jasper manoeuvreert zich als creatief probleemoplosser moeiteloos door uiteenlopende (marketing) uitdagingen bij gecompliceerde projecten en klanten. Snel, doelgericht en komt altijd tot de kern.
Winnie is, als onderzoeker, sterk theoretisch aangelegd – en een echte verbinder. Als consultant heeft ze al talloze organisaties vooruitgeholpen op het gebied van D&l. Met ruimte voor mensen, vertragen waar het moet en altijd samen.
In CNNCT vind je het beste van deze uiteenlopende werelden
1. Inclusive
Culture
In een inclusieve organisatiecultuur voelen teams zich gewaardeerd, gezien en gerespecteerd. En dat is de sleutel tot succes.
2. Inclusive Employer Brand
Werven én behouden van divers talent is mogelijk. Wel vraagt dat om een duidelijke visie op je werkgeversmerk. Wij helpen je op weg.
3. Inclusive Consumer Brand
Echte connectie met een diversiteit aan doelgroepen is de enige manier om relevant te blijven in een snel veranderende wereld. Ное dat werkt?