Programma

Inclusive Employer Brand

Wil je het beste talent in de markt aantrekken én behouden? Dat kan – maar daarvoor is het imago van jouw merk als werkgever bepalend en diversiteit & inclusie zijn daar een essentieel onderdeel van.

Want een inclusief merk is het enige dat werkt

Wie ben je en waar sta je voor als werkgever? Wat maakt jouw organisatie zo speciaal? Waarom werk jij er en waarom zouden anderen dat ook moeten doen?

Een extra uitdaging voor veel organisaties zit in onze onbewuste voorkeuren. We neigen van nature naar mensen die we kennen, en dat kan in de weg staan van open beleid en diverse teams. Gelukkig is daar prima iets aan te doen.

91%

van Gen Z sollicitanten vindt het diversiteit & inclusie-beleid van een organisatie belangrijk bij de keuze voor een baan

84%

lagere cost-of-hire: dat is je winst als je een sterk employer brand hebt opgebouwd

84%

van de medewerkers overweegt hun baan te verlaten voor een ander bedrijf met een beter imago

Ons model voor het bouwen van een inclusief werkgeversmerk

Cultuur

Ze komen voor je looks, maar blijven voor wie je bent. Ook hier geldt: je kan alleen divers talent aantrekken en behouden met het nodige werk onder de motorkap. En dat begint met een écht inclusieve cultuur.

Employee Value Proposition (EVP)

Inclusie moet een plek krijgen in het hart van je Employee Value Proposition. Wij helpen hier met de positionering.

Communicatie

Via verschillende kanalen maak je jouw inzet voor inclusie kenbaar. En dat is niet alleen door ’t te zeggen, maar vooral door het te laten zien.

Recruitment

Het is allereerst belangrijk om anders te kijken naar de waarde van talent. We koppelen je vervolgens aan onze partners die je helpen aan talloze nieuwe vijvers om je recruitment-hengel in uit te slaan.

Trek divers talent aan in een krappe arbeidsmarkt

Boek een gratis consult

Services

Stakeholder Research

Strategy

Testimonials

Documentaries

Vlogs

Recruitment

Onboarding

Onze klanten

Ontdek ook onze andere programma's

Inclusive Culture

In een inclusieve organisatiecultuur voelen teams zich gewaardeerd, gezien en gerespecteerd. En dat is de sleutel tot succes.

Lees meer

Inclusive Consumer Brand

Echte connectie met een diversiteit aan doelgroepen is de enige manier om relevant te blijven in een snel veranderende wereld. Ное dat werkt?

Lees meer