Programma

Inclusive Consumer Brand

Onze samenleving wordt steeds diverser en jonge generaties eisen van merken dat ze maatschappelijke impact maken. Het is de hoogste tijd voor een waardevolle en oprechte verbinding met een divers publiek.

Maak waardevolle connecties met een divers publiek.

Als je dit leest, begrijp je waarschijnlijk dat de samenleving steeds diverser wordt. Gemarginaliseerde groepen krijgen een luidere stem en steeds meer koopkracht. Jongere generaties eisen van merken en bedrijven dat ze een verschil maken. Stuk voor stuk ontwikkelingen die vragen om een ander soort marketing.

Marketing die zich richt op oprechte verbinding.

Die oprechte connectie ontstaat alleen wanneer je als organisatie erkent dat niet alle groepen in onze samenleving gelijkwaardig zijn behandeld en je je er actief voor inzet om dat te veranderen. Doe je niets? Dan verlies je relevantie – en dat raakt je business.

De vraag is dus niet óf je hierin moet meegaan, maar wanneer je daarmee start. Nu is bijvoorbeeld een prima moment. Zullen we?

77%

van alle millennials vertrouwt een merk dat diversiteit laat zien boven een merk dat dat niet doet.

74%

van de consumenten verwacht van merken dat ze een standpunt innemen over belangrijke maatschappelijke kwesties.

93%

van de marketingleiders wereldwijd gelooft dat inclusiviteit belangrijk is voor de groei van een merk.

Ons model voor het bouwen van een inclusief consumentenmerk

Awareness

Oprechte verbinding begint bij je marketeers en dat gaat alleen met kennis en betrokkenheid binnen je marketingteam.

Authenticity

Geef inclusie de plek die het verdient: in het hart van je bedrijf. Weet waar je voor staat en blijf daarin authentiek.

Walk the talk

Diversiteit en inclusie zijn niet alleen voor de etalage. Sterker nog, consumenten prikken daar zo doorheen. Streef voor echte impact en sociale gelijkwaardigheid.

Empower Communities

Niets over ons zonder ons. Dus werk met diverse partners, voor en achter de schermen.

Blijf relevant in een diverse samenleving

Boek een gratis consult

Services

Brand Audit

Inclusive Brand Workshop

Brand Strategy

Diverse Insights

Creative Campaigns

Onze klanten

Ontdek ook onze andere programma's

Inclusive Culture

In een inclusieve organisatiecultuur voelen teams zich gewaardeerd, gezien en gerespecteerd. En dat is de sleutel tot succes.

Lees meer

Inclusive Employer Brand

Werven én behouden van divers talent is mogelijk. Wel vraagt dat om een duidelijke visie op je werkgeversmerk. Wij helpen je op weg.

Lees meer