Programma
Inclusive Consumer Brand
Onze samenleving wordt steeds diverser en jonge generaties eisen van merken dat ze maatschappelijke impact maken. Het is de hoogste tijd voor een waardevolle en oprechte verbinding met een divers publiek.
Maak waardevolle connecties met een divers publiek.
Als je dit leest, begrijp je waarschijnlijk dat de samenleving steeds diverser wordt. Gemarginaliseerde groepen krijgen een luidere stem en steeds meer koopkracht. Jongere generaties eisen van merken en bedrijven dat ze een verschil maken. Stuk voor stuk ontwikkelingen die vragen om een ander soort marketing.
Marketing die zich richt op oprechte verbinding.
Die oprechte connectie ontstaat alleen wanneer je als organisatie erkent dat niet alle groepen in onze samenleving gelijkwaardig zijn behandeld en je je er actief voor inzet om dat te veranderen. Doe je niets? Dan verlies je relevantie – en dat raakt je business.
De vraag is dus niet óf je hierin moet meegaan, maar wanneer je daarmee start. Nu is bijvoorbeeld een prima moment. Zullen we?
77%
van alle millennials vertrouwt een merk dat diversiteit laat zien boven een merk dat dat niet doet.
74%
van de consumenten verwacht van merken dat ze een standpunt innemen over belangrijke maatschappelijke kwesties.
93%
van de marketingleiders wereldwijd gelooft dat inclusiviteit belangrijk is voor de groei van een merk.
Ons model voor het bouwen van een inclusief consumentenmerk
Awareness
Oprechte verbinding begint bij je marketeers en dat gaat alleen met kennis en betrokkenheid binnen je marketingteam.
Authenticity
Geef inclusie de plek die het verdient: in het hart van je bedrijf. Weet waar je voor staat en blijf daarin authentiek.
Walk the talk
Diversiteit en inclusie zijn niet alleen voor de etalage. Sterker nog, consumenten prikken daar zo doorheen. Streef voor echte impact en sociale gelijkwaardigheid.
Empower Communities
Niets over ons zonder ons. Dus werk met diverse partners, voor en achter de schermen.
Blijf relevant in een diverse samenleving
Services
Brand Audit
Inclusive Brand Workshop
Brand Strategy
Diverse Insights
Creative Campaigns
Onze klanten
CNNCT heeft in ons marketing team veel energie, reflectie en gesprekken los gemaakt rondom ED&I en ze hebben ons daarna begeleid om inclusiviteit meer in te bedden in onze merken en communicatie. CNNCT brengt veel verschillende perspectieven en begeleidt het proces, maar laat genoeg ruimte voor de groep om zelf tot uitkomsten te komen, een mooie balans.Debora van der Zee, General Manager Nutrition Unilever North-Europe
McDonald's is Open Voor Iedereen en CNNCT helpt ons team om ons perspectief te verbreden, om inzicht te krijgen in diverse groepen en om concepten te ontwikkelen om McDonald's met deze groepen te verbinden. Zo bewijst CNNCT zich als een waardevolle aanvulling op onze bestaande bureaupartners.Stijn Mentrop, CMO McDonald's Nederland
CNNCT begrijpt als geen ander onze grootstedelijke doelgroep in al haar diversiteit. Voor Theater Zuidplein heeft CNNCT de nieuwe merkpositionering, identiteit en introductiecampagne verzorgd. Ze hebben onze kern echt weten te vangen, dit vertaalt in een passende visuele identiteit en sterke en aansprekende communicatie in alle middelen.Emmelien Matthijsen, Directeur Bestuurder Theater Zuidplein
Ontdek ook onze andere programma's
Inclusive Culture
In een inclusieve organisatiecultuur voelen teams zich gewaardeerd, gezien en gerespecteerd. En dat is de sleutel tot succes.
Inclusive Employer Brand
Werven én behouden van divers talent is mogelijk. Wel vraagt dat om een duidelijke visie op je werkgeversmerk. Wij helpen je op weg.