Programma
Inclusive Employer Brand
Wil je het beste talent in de markt aantrekken én behouden? Dat kan – maar daarvoor is het imago van jouw merk als werkgever bepalend en diversiteit & inclusie zijn daar een essentieel onderdeel van.
Want een inclusief merk is het enige dat werkt
Wie ben je en waar sta je voor als werkgever? Wat maakt jouw organisatie zo speciaal? Waarom werk jij er en waarom zouden anderen dat ook moeten doen?
Een extra uitdaging voor veel organisaties zit in onze onbewuste voorkeuren. We neigen van nature naar mensen die we kennen, en dat kan in de weg staan van open beleid en diverse teams. Gelukkig is daar prima iets aan te doen.
91%
van Gen Z sollicitanten vindt het diversiteit & inclusie-beleid van een organisatie belangrijk bij de keuze voor een baan
84%
lagere cost-of-hire: dat is je winst als je een sterk employer brand hebt opgebouwd
84%
van de medewerkers overweegt hun baan te verlaten voor een ander bedrijf met een beter imago
Ons model voor het bouwen van een inclusief werkgeversmerk
Cultuur
Ze komen voor je looks, maar blijven voor wie je bent. Ook hier geldt: je kan alleen divers talent aantrekken en behouden met het nodige werk onder de motorkap. En dat begint met een écht inclusieve cultuur.
Employee Value Proposition (EVP)
Inclusie moet een plek krijgen in het hart van je Employee Value Proposition. Wij helpen hier met de positionering.
Communicatie
Via verschillende kanalen maak je jouw inzet voor inclusie kenbaar. En dat is niet alleen door ’t te zeggen, maar vooral door het te laten zien.
Recruitment
Het is allereerst belangrijk om anders te kijken naar de waarde van talent. We koppelen je vervolgens aan onze partners die je helpen aan talloze nieuwe vijvers om je recruitment-hengel in uit te slaan.
Trek divers talent aan in een krappe arbeidsmarkt
Services
Stakeholder Research
Strategy
Testimonials
Documentaries
Vlogs
Recruitment
Onboarding
Onze klanten
CNNCT heeft in ons marketing team veel energie, reflectie en gesprekken los gemaakt rondom ED&I en ze hebben ons daarna begeleid om inclusiviteit meer in te bedden in onze merken en communicatie. CNNCT brengt veel verschillende perspectieven en begeleidt het proces, maar laat genoeg ruimte voor de groep om zelf tot uitkomsten te komen, een mooie balans.Debora van der Zee, General Manager Nutrition Unilever North-Europe
McDonald's is Open Voor Iedereen en CNNCT helpt ons team om ons perspectief te verbreden, om inzicht te krijgen in diverse groepen en om concepten te ontwikkelen om McDonald's met deze groepen te verbinden. Zo bewijst CNNCT zich als een waardevolle aanvulling op onze bestaande bureaupartners.Stijn Mentrop, CMO McDonald's Nederland
CNNCT begrijpt als geen ander onze grootstedelijke doelgroep in al haar diversiteit. Voor Theater Zuidplein heeft CNNCT de nieuwe merkpositionering, identiteit en introductiecampagne verzorgd. Ze hebben onze kern echt weten te vangen, dit vertaalt in een passende visuele identiteit en sterke en aansprekende communicatie in alle middelen.Emmelien Matthijsen, Directeur Bestuurder Theater Zuidplein
Ontdek ook onze andere programma's
Inclusive Culture
In een inclusieve organisatiecultuur voelen teams zich gewaardeerd, gezien en gerespecteerd. En dat is de sleutel tot succes.
Inclusive Consumer Brand
Echte connectie met een diversiteit aan doelgroepen is de enige manier om relevant te blijven in een snel veranderende wereld. Ное dat werkt?