Whitepaper Inclusieve Marketing
Verbreed je doelgroep en vergroot je merkwaarde
Onze samenleving wordt steeds diverser en jonge generaties eisen van merken dat ze hier een positieve rol in spelen.
In deze whitepaper leer je:
Waarom inclusieve marketing van groot strategisch belang is
Hoe fouten op dit gebied ontstaan en hoe je deze kan voorkomen
Hoe jij Inclusieve Marketing kan ontwikkelen tot duurzaam concurrentievoordeel
Testimonials
“Diversiteit en vooral inclusie daarvan, is al lange tijd een persoonlijke passie van me. Deze whitepaper geeft inzicht in de maatschappij, houding van Gen Z en enkele do’s and dont’s. Een duidelijke must-read.”
Stijn Mentrop-
CMO - McDonald's
“Inclusieve Marketing staat bij Unilever hoog op de agenda en deze whitepaper illustreert met duidelijke praktijkvoorbeelden waar het vaak mis gaat en vooral ook hoe het wel moet.”
Nicole van der Burgh-
Marketing Manager - Unilever
CNNCT:
Inclusive Brands
Deze whitepaper is ontwikkeld door CNNCT, hét bureau voor Inclusieve Branding en Marketing, met als missie om maatschappelijke impact en merkwaarde hand in hand te laten gaan. Zo helpen we merken om een oprechte en duurzame verbinding te maken met diverse doelgroepen en dragen we bij aan een meer gelijkwaardige samenleving. Wij helpen grote merken om inclusiever te worden en jonge, inclusieve merken om te groeien.
©2022 CNNCT — INCLUSIVE BRANDS. ALLE RECHTEN VOORBEHOUDEN.